Encanto
Walt Disney Animation Studiosin Encanto, jossa kuullaan palkitun lauluntekijä Lin-Manuel Mirandan uusia lauluja, kertoo Madrigalien epätavallisesta perheestä. He elävät maagisessa talossa Kolumbian vuorilla. Kun Mirabel, perheen ainoa tavallinen jäsen, saa tietää kotia ympäröivän taian olevan vaarassa, hän saattaa olla perheen ainoa toivo.