X-Men: Days of Future Past
Alkuperäisen X-Men-trilogian rakastetut hahmot yhdistävät voimansa menneisyyden itsensä nuorempien versioiden kanssa X-Men: First Classissa muuttaakseen tärkeää historiallista tapahtumaa ja taistellakseen eeppisessä kamppailussa, joka voi pelastaa tulevaisuutemme.