X-Men
Ryhmä-X, joukko mutantteja, joilla on yliluonnolliset voimat, taistelee sekä suvaitsemattomuutta että toista radikaalia mutanttiryhmää vastaan, joka haluaa hävittää lopullisesti ihmisrodun.