2018-20259 kautta
Ryan Murphy, Brad Falchuck ja Tim Minear luovat uudelleen samaa kaavaa seuraavan draamaohjelman. Sarja tutkii pelastustyöntekijöiden stressaavia kokemuksia. Mukana on poliiseja, palomiehiä ja hälytyskeskuspäivystäjiä, jotka joutuvat pelottaviin, järkyttäviin ja veret seisauttaviin tilanteisiin. Näiden pelastustyöntekijöiden on yritettävä tasapainoilla kaikkein haavoittuvaisimpien pelastamisen ja omien elämiensä ongelmien ratkaisun kanssa. Ohjelma saa inspiraationsa tosielämän stressaavista kokemuksista pelastustyöntekijöiltä, jotka kohtaavat jatkuvasti veret seisauttavia tilanteita, jotka ovat usein ennalta-arvaamattomia, intensiivisiä ja samalla piristäviä.