Ihka oikeaa Ötökän Elämää
Astu ennennäkemättömään mikromaailmaan, jossa karismaattiset minisankarit käyttävät uskomattomia supervoimia paetakseen nopeajalkaista hietakiitäjäistä, joka haluaa päästä Borneon rantojen helteestä. Näet myös hentosudenkorennon taianomaisen muodonmuutoksen brittiläisessä lammessa sekä kuukehrääjän Smoky Mountainsilla, jonka tehtävä on kasvattaa siivet, löytää rakkaus ja siirtää geenejään eteenpäin yhden lyhyen illan aikana!