Amphibia
Amphibia kertoo 13-vuotiaan Anne Boonchuyn koomiset seikkailut. Anne varastaa salaperäisen soittorasian ja joutuu maagisesti Amphibian maailmaan, villille suolle, joka on täynnä puhuvia sammakkoihmisiä. Innokas nuori sammakko Sprig auttaa Annea muuttumaan hirviöstä sankariksi ja kokemaan elämänsä ensimmäisen tosiystävyyden.