The Simpsons
Tämä rakastettu animaatiokomedia kertoo Simpsonien perheestä sekä tyypillisen amerikkalaiskaupunki Springfieldin asukkaista. Homer Simpson työskentelee paikallisessa ydinvoimalassa ja tekee parhaansa perhettään johtaakseen mutta päätyy usein perheensä johtamaksi. Homerin kanssa 742 Evergreen Terracella asuvat rakastava sinihiuksinen äitihahmo Marge, rettelöitsijäpoika Bart, ylisuorittajatytär Lisa ja tuttia imevä vauva Maggie.
Onko Bart Simpson todella paha siemen? Homerin ja Margen on otettava selvää kerta kaikkiaan.
Salaperäinen ostaja ostaa kaikki liput K-Pop-konserttiin, jonne Lisakin haluasi.
Patty ja Bart lyöttäytyvät yhteen ja laativat täydellisen kepposen: Homer julistetaan kuolleeksi.
Homerin innostus vie hänet töihin firmaan, jolla on mieltä mullistava suunnitelma.
800. jakso! Marge ilmoittaa Pukin pikku apurin Philadelphian suureen koiranäyttelyyn.