Australian vaaralliset hirviöt
Tämä sarja vie katsojan monsuunisateiden kastelemilta tulvatasangoilta aavikon rutikuiville dyyneille, ja jylhille ylänkömaille. Samalla katsoja pääsee tutustumaan joidenkin Australian hirvittävimpien olentojen ainutlaatuiseen elämään, elinympäristöön ja hierarkiaan.