Valaiden salaisuudet
Valaiden salaisuudet sukeltaa syvälle valaiden kulttuuriin ja esittelee viiden valaslajin – miekkavalaiden, ryhävalaiden, maitovalaiden, sarvivalaiden ja kaskelottien – erikoislaatuisia viestintätaitoja ja mutkikkaita sosiaalisia suhteita. Sarjaa kuvattiin yli kolmen vuoden ajan 24 paikassa, ja tämä suurenmoinen matka paljastaa, että valaat ovat paljon monitahoisempia ja muistuttavat meitä enemmän kuin osasimme kuvitella.