Predator Bloodlines
Kamppailu eloonjäännistä on yleismaailmallinen, mutta mikä erottaa nämä erilaiset olennot ja niiden perheet on taistelu perinnöstä. Kamera on tallentanut näiden eläinten arkea kolmen vuoden ajan, ja sarjassa seurataan persoonallisuuksia, jotka uhmaavat odotuksia sekä nähdään sisua, kun pääosan esittäjät navigoivat elämän haasteiden läpi.