Devs
Nuori ohjelmistoinsinööri Lily Chan tutkii salaista kehitysjaostoa työpaikallaan, joka on Piilaakson terävintä kärkeä. Hän uskoo jaoston olevan vastuussa hänen poikaystävänsä murhasta.
Devs kertoo nuoresta ohjelmistoinsinööristä nimeltä Lily Chan. Hän työskentelee Amayassa, joka edustaa Piilaakson terävintä kärkeä. Kun hänen poikaystävänsä, Sergei, tekee ilmeisesti itsemurhan, Lily epäilee, ettei asia ole niin, ja alkaa tutkia asiaa. Pian hän tajuaa, että kaikki tiet johtavat Forestiin, Amayan arvoitukselliseen toimitusjohtajaan, ja Devsiin, joka on yhtiön salainen kehitysjaosto. Lilyn etsiessä totuutta hän paljastaa teknologiaan perustuvan salaliiton, joka voisi muuttaa maailman.