Firefly
Sci-fi-länkkäri on sijoitettu 500 vuoden päähän tulevaisuuteen universaalin sisällissodan jälkeen, ja se kertoo pienen avaruusaluksen luopiomiehistöstä.
Vuonna 2517 avaruusaluksen miehistö matkustaa ulkoavaruudessa, kun Maan luonnonvarat ovat ehtyneet ja pakottaneet heidät etsimään niitä muualta. Kapteeni Malcolm ”Mal” Reynolds (Nathon Fillion) ohjaa bandiittimiehistöään minne tahansa pitääkseen heidät elossa ja jatkaakseen lentämistä.
Serenityn miehistö pakotetaan ryöstämään juna, mutta lasti osoittautuu yllätykseksi.
Miehistö löytää hylätystä avaruusaluksesta yhden eloonjääneen Reaverien iskun jäljiltä.
Tehtävän varmistamiseksi Mal osallistuu sosiaaliseen tapahtumaan mutta ajautuukin ongelmiin.
Miehistö suorittaa tehtävää kaupungissa, jossa Jaynella on ystäviä ja elinikäisiä vihollisia.
Serenityn moottori räjähtää, ja miehistö jää ilman happea tuuliajolle avaruuteen.