Dinosaurs
Tässä ovat Sinclairit, hauskin perhe 60 miljoonaan vuoteen! He ovat tavallinen keskivertoperhe, SUURELLA poikkeuksella. He ovat hirmuliskoja, jotka elävät hyvää elämää vuonna 60 miljoonaa ja kolme ennen ajanlaskun alkua. Isä Earl, hänen vaimonsa Fran, lapset Robbie, Charlene ja Vaavi sekä Ethyl-mummi tuovat arkeen hulvattoman ripauksen jurakautta.