Kaiken Keskella
Harley Diazin perheessä on seitsemän lasta, ja heistä keskimmäisenä hän on kaiken keskellä! Hän joutuu keksimään keinot pärjätä ei niin tavallisen kokoisessa perheessään.
Harley Diazin perheessä on seitsemän lasta, ja heistä keskimmäisenä hän on kaiken keskellä! Harley löytää kekseliäitä tapoja erottua ja joutuu löytämään keinot pärjätä ei niin tavallisen kokoisessa perheessään. Päättäväisyyden voimin Harley ja hänen perheensä todistavat heidän pystyvän mihin tahansa – kunhan he vetävät yhtä köyttä!