Faraway Downs
Tarinan päähenkilö on englantilainen aristokraatti, Lady Sarah Ashley (Nicole Kidman), joka matkustaa maailman toiselle puolelle kohdatakseen hairahtelevan aviomiehensä ja myydäkseen epätavallista omaisuutta: Australian takamailla sijaitsevan miljoonan eekkerin karjatilan, jonka nimi on Faraway Downs.