Historia herää eloon huimassa ja ikimuistoisessa tarinassa nimeltä Pearl Harbor, joka on spektaakkelimainen menestyselokuva. Elokuvassa näyttelevät Ben Affleck, Josh Hartnett ja Kate Beckinsale ja sen toivat valkokankaalle Jerry Bruckheimer ja Michael Bay.