Valokuva-arkki
Tämä luonto-ohjelma seuraa National Geographic valokuvaajaa Joel Sartorea, hänen kuvatessaan harvinaisia eläimiä ympäri maailmaa. Nämä vaikuttavat muotokuvat ovat osa 5000 kuvan valokuva-arkistoa nimeltä Photo Ark, Sartoren 25-vuotinen projekti dokumentoida maailman eläinlajeja ennen niiden katoamista sukupuuttoon.