Gavin & Stacey
Mathew Horne ja Joanna Page tähdittävät tätä palkittua komediasarjaa nuoresta pariskunnasta, joka kieltäytyy antamasta pitkän välimatkan toimia esteenä tosirakkaudelleen. Gavin on tavallinen poika Essexistä, Stacey tavallinen tyttö Etelä-Walesistä. He puhuvat puhelimitse päivittäin töissä mutta eivät ole koskaan tavanneet – ennen kuin nyt.
Mathew Horne ja Joanna Page tähdittävät tätä palkittua komediasarjaa nuoresta pariskunnasta, joka kieltäytyy antamasta pitkän välimatkan toimia esteenä tosirakkaudelleen. Gavin on tavallinen poika Essexistä, Stacey tavallinen tyttö Etelä-Walesistä. He puhuvat puhelimitse päivittäin töissä mutta eivät ole koskaan tavanneet – ennen kuin nyt. Kun Gavin ja Stacey vihdoin kohtaavat ja heidän tavalliset maailmansa sekoittuvat, näemme heidän perheidensä, ystäviensä ja eroavaisuuksiensa kautta, ettei "tavallisuutta" sittenkään ole olemassa.