New Girl
Kolme miestä ja tyttö -ensemblesarjan nuori näyttelijäjoukko tarkastelee ystävyyttä tuoreesta kulmasta. Vaikean eron jälkeen Jess Day (Zooey Deschanel) tarvitsee katon päänsä päälle. Nettihaku johtaa Jessin upeaan loft-kämppään... jossa asuu kolme sinkkumiestä, joita hän ei ole ennen tavannut. Oikiksen kesken jättänyt baarimikko Nick (Jake Johnson) on eniten todellisuudessa kiinni, mutta suhtautuu maailmaan kylmästi. Schmidt (Max Greenfield) on nuori uraohjus, joka ylpeilee vatsalihaksillaan. Winston (Lamorne Morris) on erittäin kilpailuhenkinen ex-urheilija, joka ei tiedä, mitä elämällään tekisi. Porukan täydentää Jessin lapsuudenystävä Cece (Hannah Simone), malli, jolla on uskomaton pokka. Viisikko ymmärtää tarvitsevansa toisiaan enemmän kuin uskoikaan ja perustaa ihanan, mutta hankalan tai kummallisen toimivan perheen.