How I Met Your Father
Lähitulevaisuudessa Sophie kertoo pojalleen tarinaa siitä, kuinka hän tapasi hänen isänsä. Tarina heittää meidät takaisin nykyhetkeen, jossa Sophie ja hänen läheiset ystävänsä yrittävät selvittää, keitä he ovat, mitä he haluavat elämältä ja miten voi löytää rakkauden deittisovellusten ja rajattomien vaihtoehtojen aikakaudella.