Reboot
Hulun uusi versio 2000-luvun alun koko perheen tilannekomediasta pakottaa sen ongelmaisen näyttelijäkaartin takaisin yhteen. Nyt he joutuvat käsittelemään ratkaisemattomia ongelmiaan nykypäivän nopeasti muuttuvassa maailmassa.
Breellä ja Reedillä on vaikeuksia suoriutua intiimistä kohtauksesta kameran edessä.
Gordon ja Reed käsittelevät menneisyydestä juontuvia ongelmiaan. Clay auttaa Breetä pulassa.
Bree ja Reed jatkavat vanhaa leikkiään, taustatarinoiden keksimistä erikoisen näköisille ihmisille.
Bree kuulee yllättävän uutisen ollessaan haastateltavana samalla kun Reed saa yllätysvieraan.