Paratiisisaaret
Aasian ja Australian välissä sijaitsevat trooppiset saaret ovat biologisesti monikirjoisimpia maan päällä, ja monen kasvin ja eläinlajin koti. Puukenguruista kummituseläimiin, paholaisrauskuista liejuryömijöihin: paikka kuhisee elämää. Mutta miksi? Vastaus on kaukana menneisyydessä, saarten monen miljoonan vuoden historiassa, sekä maan, auringon ja kuun voimassa.