Star Wars: The Bad Batch
Huikealla viimeisellä kaudella Batchin kykyjä koetellaan äärirajoilla, kun se etsii Omegaa, joka kohtaa omat haasteensa syrjäisessä Imperiumin tiedelaboratoriossa. Hajonnut ryhmä kohtaa uhkia joka suunnalta. Heidän täytyy löytää yllättäviä liittolaisia, hoitaa vaarallisia tehtäviä ja laittaa kaikki taitonsa peliin vapautuakseen Imperiumin otteesta.