Disney Intertwined
Disney Intertwined on tarina eri ajoista lähtöisin olevista hahmoista, joita yhdistää musiikki ja taianomainen rannekoru. Allegra löytää korun ja pyrkii muuttamaan äitinsä Caterinan ja isoäitinsä Cocón suhdetta toteuttaakseen unelmansa, joka on päästä mukaan teatteriyhtiö Eleven O'Clockiin. Matkan varrella Allegralle selviää, ettei hän suinkaan ole ainoa aikamatkustaja ja että rannekoru yhdistää useampia ihmisiä.