Milo Murphy's Law
Milo odottaa aina odottamatonta ja huolimatta siitä, mikä menee pieleen, hän on valmistautunut aseinaan tietoa, reppu täynnä tarvikkeita sekä loputon määrä optimismia.
Milo Murphy on alkuperäisestä ”Murphyn laista” tutun Murphyn lapsenlapsenlapsenlapsenlapsenlapsi. Milo odottaa aina odottamatonta. Huolimatta siitä, mikä menee pieleen, Milo on valmistautunut kaikkiin mahdollisuuksiin aseinaan tietoa, reppu täynnä tarvikkeita ja loputon määrä optimismia, joka voi muuttaa minkä tahansa katastrofin seikkailuksi.