L'Ora: Ink over Bullets
Palermo 1950-luvulla: Sanomalehti L'Oran toimittajat yhdistävät sarjan epäilyttäviä rikoksia Sisilian mafiaan. Kyseessä on tehtävä, joka toistamiseen asettaa heidän henkensä vaaraan. L'Oran toimittajat ovat ensimmäisiä, jotka käyttävät sanaa "mafia" lehtiotsikossa – eikä Cosa Nostran reaktiota tarvitse odotella kauaa.
Palermo 1950-luvulla: Antonio Nicastron tehtävänä on palauttaa menestyksetön kommunistisanomalehti L'Ora takaisin raiteilleen uuden päätoimittajan roolissa. Hän ja hänen toimittajansa saavat selville sarjan epäilyttäviä rikoksia, jotka he yhdistävät Cosa Nostrana tunnettuun Sisilian mafiaan. Lisäksi toimittajat tutkivat yhteiskunnan ja kirkon synkimpiä sopukoita. Kyseessä on vaarallinen tehtävä, joka toistamiseen asettaa heidän henkensä vaaraan. Vuonna 1958 L'Ora oli ensimmäinen lehti, joka käytti sanaa "mafia" lehtiotsikossa ja ryhtyi journalistisiin toimiin järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan. Cosa Nostran reaktiota ei tarvinnut odotella kauaa.