Pilipalipilotit
Lähde lentäjä Baloon, hänen 12-vuotiaan kartanlukijansa Kain, heidän pomonsa Rebekka Kankimäen ja muiden mukaan seikkailemaan, taistelemaan ilmarosvoja vastaan ja etsimään ihmeellisiä aarteita!