Malcolm in the Middle
Malcolm on 9-vuotias poika, joka rullalautailee ja viettää aikaa parhaan ystävänsä Stevien kanssa. Malcolmin elämä kääntyy kuitenkin päälaelleen, kun hänet pakotetaan erityisluokalle lahjakkaiden hylkiöiden seuraan.
Malcolm on 9-vuotias poika, joka rullalautailee ja viettää aikaa parhaan ystävänsä Stevien kanssa. Malcolmin elämä kääntyy kuitenkin päälaelleen, kun hänet pakotetaan erityisluokalle lahjakkaiden hylkiöiden seuraan. Malcolmin veljistä vanhin ja hänen suosikkinsa on lähtenyt sotakouluun, joten hänen pitää pärjätä veljiensä Reesen ja Deweyn kanssa. Poikien vanhemmat Lois ja Hal yrittävät parhaansa mukaan pitää pakan kasassa.