The Cleveland Show
The Cleveland Show on animaatiosarja, joka seuraa kaikkien suosikin, pehmeäpuheisen naapurin Cleveland Brownin muuttoa kotikaupunkiinsa Virginiassa. Hän asettuu sinne lukioaikaisen rakkaansa kanssa.