Ultimate Spider-Man
Peter Parkerista tuli Spider-Man kaksi vuotta sitten, ja S.H.I.E.L.D:in johtaja Nick Fury tarjoaa hänelle tilaisuuden harjoitella ja tulla parhaaksi mahdolliseksi Spider-Maniksi samalla kun hän työskentelee neljän muun teinisupersankarin rinnalla.
Peter Parkerista tuli Spider-Man kaksi vuotta sitten. Hän on pelastanut ihmishenkiä ja taistellut superroistoja vastaan, mutta opettelee kuitenkin edelleen olemaan supersankari. S.H.I.E.L.D:in johtaja Nick Fury tarjoaa Peterille tilaisuuden harjoitella ja tulla parhaaksi mahdolliseksi Spider-Maniksi samalla kun tämä työskentelee neljän muun teinisupersankarin rinnalla. Tässä kasvutarinassa Peterin täytyy luovia haastavissa suhteissa mentorien ja kollegoiden kanssa sekä oppia ymmärtämään omaa kohtaloaan paremmin.