Välitunti
Välitunti kuvaa kuuden neljäsluokkalaisen elämää Third Streetin alakoulussa, jonne oppilaat ovat perustaneet ihmisyhteisön pienoiskoossa, jolla on oma hallitus, luokkajärjestelmä ja kirjoittamattomat lait. Heitä hallitsee monarkki, kuudesluokkalainen nimeltä Kuningas Bob, jonka valvojat pitävät huolen siitä, että hänen käskyjään noudatetaan. Yhteisöllä on pitkä lista tiukkoja arvoja ja sosiaalisia normeja, jotka luovat kaikille oppilaille korkeat odotukset yhdenmukaisuudesta.