Kim Possible
Joka päivä teinisankari Kim Possible ja hänen paras ystävänsä Ron Stoppable opiskelevat ensimmäistä vuotta lukiossa samalla kun pelastavat maailman pahoilta konnilta.
Teinisankari Kim Possible ja hänen paras ystävänsä Ron Stoppable opiskelevat joka päivä ensimmäistä vuotta lukiossa samalla kun pelastavat maailman pahoilta konnilta. Kim ja Ron ovat aina olleet vastustajiaan askeleen edellä, mutta suunnistus lukon sosiaalisessa hierarkiassa on haastavampaa kuin toimintasankarit osasivat ikinä kuvitella. Drakken ja Shego vaanivat varjoissa ja Kimin täytyy turvautua perheeseensä ja Team Possibleen: Roniin, teknologianero Wadeen, uuteen ystävään Athenaan ja kaljurotta Rufuksen.