Raven's Home
Parhaat ystävät Raven ja Chelsea ovat jälleen lyöttäytyneet yhteen ja kasvattavat kolmea lastaan saman katon alla! Ravenin 11-vuotiaat kaksoset, Booker ja Nia, sekä Chelsean 9-vuotias poika, Levi, luovivat kaoottisessa, mutta hauskassa, huushollissa. Mukana kuvioissa on usein kaksosten paras ystävä ja naapuri Tess. Raven näkee yhä välähdyksiä tulevaisuudesta, mutta hän ei ole perheen ainut - myös Bookerilla on sama kyky. Vaikka tulevaisuus ei ole aina kristallinkirkas, oli tilanne mikä hyvänsä, he selviytyvät kaikesta yhdessä yhtenä suurena perheenä.