Se en ollut minä
Viisi teiniä, kilpailuhenkiset kaksoset ja heidän kolmen ystäväänsä, seikkailevat hulvattomia käänteitä sisältävässä komediassa. Kunkin jakson alussa kaksoset, Lindy ja Logan, yrittävät selittää, miten kuhunkin tilanteeseen on päädytty.
Viisi teiniä, kilpailuhenkiset kaksoset ja heidän kolmen ystäväänsä, seikkailevat hulvattomia käänteitä sisältävässä komediassa. Kukin jakso alkaa jonkin tukalan tilanteen lopusta, kun seikkailu on juuri sekavimmassa pisteessään. Kaksosten, Lindyn ja Loganin, ja heidän ystäviensä, Jasminen, Garrettin ja Delian, on jouduttava selittämään takaumien avulla, miten tilanteeseen on oikein päädytty.