Reboot
Hulun uusi versio 2000-luvun alun koko perheen tilannekomediasta pakottaa sen ongelmaisen näyttelijäkaartin takaisin yhteen. Nyt he joutuvat käsittelemään ratkaisemattomia ongelmiaan nykypäivän nopeasti muuttuvassa maailmassa.