Nouse ja laula
Sarja animoituja, musiikkia pursuavia lyhytelokuvia, jotka välittävät vahvan viestin etnisyyden, kulttuurin ja yhteisön puolesta erilaisuuden huomioiden. Lyhytelokuvien musiikin tekijät ovat Ahmir ”Questlove” Thompson ja Tariq ”Black Thought” Trotter.