Ylpeä perhe
Seuraa Pennyn, tavallisen afroamerikkalaisen tytön, seikkailuja varhaisessa teini-iässä. Jokainen kohtaaminen johtaa elämää suurempiin tilanteisiin, joissa riittää pulmia, hauskuutta ja sydämellisyyttä.
Seuraa Pennyn, tavallisen afroamerikkalaisen tytön, seikkailuja teini-iän varhaisvuosina. Pennyn jokainen kohtaaminen johtaa elämää suurempiin tilanteisiin, joissa riittää pulmia, hauskuutta ja sydämellisyyttä. Tasapainoilua kodin, koulun ja sosiaalisen elämän välillä vaikeuttavat ystävät, kuten tarmokas Dijonay, verivihollinen LaCienega Boulevardez, rakastavat, mutta ylisuojelevat vanhemmat ja tosi siisti mummo, Suga Mama.