Zenimation
Irrottaudu, rentoudu ja virkistä aistejasi Disney Animationin Zenimationin äänimaailman parissa. Olipa kyse Rayasta ja Sisusta sateessa, pikku-Vaianan kutsumisesta mereen tai Baymaxin ja Pedon muuttumisesta ihmiseksi, näistä ikonisista kohtauksista on syntynyt ennenkokematon äänimaailma.
Walt Disney Animation Studiosin ajattomien elokuvien kohtauksista mindfulness-äänimaailmakokemuksen luova sarja Zenimation palaa uuden kauden muodossa. Nauti ylistettyjen elokuvien hetkistä yli kahdeksalta vuosikymmeneltä. Mukana on kohtauksia Disneyn ensimmäisestä täyspitkästä elokuvasta Lumikki ja seitsemän kääpiötä aina ennennäkemättömiin hetkiin Rayasta ja viimeisestä lohikäärmeestä. Irrottaudu, rentoudu ja virkistä aistejasi Disney Animationin Zenimationin äänimaisemien parissa. Sarja on kunnianosoitus kuva- ja äänitaiteilijoille, jotka ovat luoneet Disney Animationin elokuvien perinteen. Luoja ja leikkaaja: David Bess. Vastaava tuottaja: Amy Astley. Tuotanto: Walt Disney Animation Studios.