Lilo ja Stitch
Lilo on itsenäinen pikkutyttö, Stitch taas ilkikurinen olento ulkoavaruudesta. Kun heidän maailmansa kohtaavat, se on rakkautta — ja kaaosta — ensisilmäyksellä.
Valmistaudu syöksymään Maahan kaukaiselta planeetalta karanneen geneettisen kokeen, Stitchin kanssa. Kun hän aiheuttaa tuhoa Havaijin saarilla, hänestä tulee itsenäisen Lilo-nimisen pikkutytön ilkikurinen adoptoitu "avaruusolennonpentu". Yhdessä he oppivat uskollisuudesta, ystävyydestä ja ohanasta, havaijilaisesta perheen perinteestä.