Musique, Fantastique
“Don’t Mess With Us” performed by the Cast of ZOMBIES 4: Dawn of the Vampires features Milo Manheim, Meg Donnelly, Chandler Kinney, Kylee Russell, Freya Skye, Malachi Barton, Swayam Bhatia, Julian Lerner and Mekonnen Knife, with choreography by Dondraico Johnson. The upbeat pop anthem introduces Nova (Skye) and the Daywalkers and Victor (Barton) and the Vampires — two rival monster factions from the neighboring towns of Sunnyside and Shadyside. Daywalkers showcase their ability to harness the sun’s energy, while Vampires command the power of wind and sky.