תור: אהבה ורעם
בסרט "תור: אהבה ורעם" של אולפני מארוול, אל הרעם משתף פעולה עם המלך ולקירי, קורג וחברתו לשעבר שהפכה לתור האדירה, ג'יין פוסטר, כדי להשתלט על הרוצח הגלקטי הידוע כגור, שוחט האלים.
בסרט "תור: אהבה ורעם" של אולפני מארוול, אל הרעם יוצא למסע שונה מכל מה שהתמודד עמו אי פעם - מסע של גילוי עצמי. אך מאמציו נקטעים בידי רוצח גלקטי הידוע בשם גור שוחט האלים, שמבקש להכחיד את האלים. די להילחם באיום, תור מגייסת את עזרתם של המלך ולקירי, קורג וחברתו לשעבר ג'יין פוסטר, שלהפתעתו של תור, משתמשים באופן בלתי מוסבר בפטיש המכושף שלו, מג'ולניר, כתור האדירה. יחד, הם יוצאים להרפתקה קוסמית מענה כדי לחשוף את התעלומה של נקמתו של שוחט האלים ולעצור אותו לפני שיהיה מאוחר מדי. אורות מהבהבים עלולים להשפיע על צופים רגישים לאור.