מלחמת הכוכבים – המורדים (קצרים)
זו תקופה אפלה ברחבי הגלקסיה בעוד האימפריה הגלקטית ממשיכה להדק את אחיזתה על העולם באמצעות דיכוי והשלטת פחד, מה שמוביל קומץ צעירים אמיצים לחבור יחד בהתנגדות. הצוות המגוון של ספינת החלל "רוח רפאים" מגן על אלו שאינם יכולים להגן על עצמם ומהווה את הניצוץ שיצית את המרד.