דוקטור הו: כחול פראי ומרוחק
הטארדיס לוקחת את הדוקטור ואת דונה להרפתקה מרוחקת. כדי להימלט עליהם לצאת לקרב הנואש ביותר בחייהם כאשר גורל היקום מונח על כף המאזניים.