המחלבה של משפחת האטצ'ר
הסדרה הדוקומנטרית עוקבת אחרי החיים המצחיקים והבלתי צפויים של משפחת האטצ'ר, שמנהלת רפת ומרפאה וטרינרית בטנסי.
הסדרה הדוקומנטרית עוקבת אחרי החיים המצחיקים והבלתי צפויים של משפחת האטצ'ר, שמנהלת רפת ומרפאה וטרינרית בטנסי. אפשר לתאר את החיים של משפחת האטצ'ר כקרקס ללא הפסקה של חיות, חקלאות ומשפחה; הם מנהלים 2,000 דונם של אדמה חקלאית מלאה בפרות ומאזנים בין מרפאה וטרינרית, שירות וטרינרי נייד ומחלבה.