Life Below Zero: Northern Territories
Documentary about people who live off the grid in remote regions of northern Canada. Get an unfiltered glimpse into their rugged daily lives.
Based on the four-time Emmy-winning format, Life Below Zero: Northern Territories is a compelling documentary about people who live off the grid in remote regions of northern Canada. The series follows a diverse group from different backgrounds, including First Nations. Get an unfiltered glimpse into their rugged daily lives, as these intrepid characters use traditional survival practices and find ingenious ways of adapting to their extreme environment. They grapple with deadly weather while trying to find food, water and shelter. Can they make a success of their uniquely challenging lives?