מיקי מאוס: היה היה בחג המולד
הצטרפו למיקי ומיני מאוס וחבריהם למקבץ סיפורים מרגשים ומצחיקים עם הרפתקאות משמחות ושרי חג מולד קסומים על חוויותיהם הבלתי נשכחות מחגי המולד שחגגו יחדיו.
מיקי מאוס, מיני מאוס, גופי, דונלד דאק, דייזי ופלוטו נפגשים כדי להעלות זיכרונות בשלושה סיפורים על אהבה, קסמים והפתעות מחגי מולד מהעבר. בהתאם למסורות הסיפורים של דיסני, מיקי ומיני נזכרים בשנה שבה ויתרו על הדבר הכי חשוב להם למען האחר במהלך חג מולד בלתי נשכח. גופי ומקס מספרים שוב על הפעם שבה חוו סדרת אירועים מצחיקים ומטלטלים עד שביקור מסנטה קלאוס האמיתי הפך את החג לקסום באמת. האחיינים של דונלד דאק, יואי, דואי ולואי, נזכרים בפעם שבה הם הביעו משאלה שכול יום יהיה חג מולד, אבל לאחר שחלומם התגשם, התוצאה הייתה קטסטרופה קומית שבסופו של דבר לימדה אותם מהי המשמעות האמיתית של החג. בסרט יש סצנות עישון.