סטן לי
"סטן לי" של אולפני מארוול ושל הבמאי עטור השבחים דייויד גלב הוא סרט תיעודי רשמי על סטן "דה מן" לי, על עלייתו ועל השפעתו על עולם הקומיקס ועל התרבות הפופולרית. "סטן לי" מספר את סיפור חייו של סטן לי, החל בילדותו כסטנלי ליבר ועד להצלחתו במארוול קומיקס, ומתאר את הקריירה ואת המורשת שלו במילותיו שלו עצמו, בעזרת חומר ארכיוני פרטי.
"סטן לי" של אולפני מארוול ושל הבמאי עטור השבחים דייויד גלב הוא סרט תיעודי רשמי על סטן "דה מן" לי ועל מסעו למעמד של אחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם ספרי הקומיקס והתרבות הפופולרית. "סטן לי" מספר את סיפור חייו של סטן, החל בילדותו המאתגרת כסטנלי ליבר ועד לעלייה המטאורית של מארוול קומיקס, במילותיו שלו. הסרט הנעזר אך ורק בחומר ארכיוני - החל בסרטי וידיאו ביתיים וכלה בראיונות ובהקלטות אודיו - בוחן את סיפורו המקורי של סטן ואת מה שנולד ממנו: יקום מרחיק לכת של סיפורים ודמויות תלת ממדיות שהתחבבו על אנשים בכל העולם. במובן זה "סטן לי" הוא גם סיפור על קומיקס ועל תשוקה וגם דיוקן אינטימי של אדם, הפילוסופיה שלו והחותם שהטביע.