Bukayo Saka: The Time is Now
כשכל מה שהוא חלם עליו נמצא מעבר לפינה, בוקאיו סאקה פונה לתיירי הנרי לשיחה שחיכה לה זמן רב. מה שהתחיל כהודעת וואטסאפ בעקבות הרגע הקשה של סאקה, הפך לקשר מיוחד במינו. שני האייקונים נפגשים לשיחה שעשויה להכריע את מה שצפוי לקרות.
בוקאיו סאקה ניצב בפני התקופה ההכי גדולה בקריירה שלו. הפרמייר ליג, ליגת האלופות, המונדיאל, הכול מונח על הכף. השאלה האמיתית היא אם הוא יצליח להתמודד עם הכל בלי לאבד את מה שהופך אותו לשחקן כל כך יחודי.
כשכל מה שתמיד חלם עליו נמצא מעבר לפינה, בוקאיו פונה לתיירי הנרי לשיחה שחיכה לה במשך שנים. מה שהתחיל בהודעת וואטסאפ אחת אחרי הרגע הקשה בקריירה של בוקאיו, הפך לאחד הקשרים המדהימים בעולם הכדורגל. כעת השיחה עוברת מהצ'אט לשולחן במסעדה, ולראשונה, הם מאפשרים לנו להאזין.
העולם רואה את השערים, החגיגות ואת הלחץ. הסרט הזה חושף את מה שקורה מאחורי הקלעים: התפילות של אימא, ההודעות הקצרות מאבא, והכפר השלם שתומך בבוקאיו בעוד העולם מנסה לקרוע אותו לגזרים. ובמרכז כל זה, שני אייקונים שמבינים זה את זה כמו שאף אדם מבחוץ לא יוכל להבין, נפגשים לשיחה שתכריע את מה שצפוי לקרות.