אליס בארץ הפלאות
התגלגלו במורד מאורת הארנב עם אליס וצאו להרפתקה פנטסטית עם הכובען המטורף (ג'וני דפ)! הסרט המזמין והקסום הוא גרסה יצירתית חדשה של אחד הסיפורים האהובים בכל הזמנים.
התגלגלו במורד מאורת הארנב יחד עם אליס וצאו להרפתקה פנטסטית! "אליס בארץ הפלאות", סרט מזמין וקסום, הוא גרסה יצירתית חדשה של אחד הסיפורים האהובים בכל הזמנים. אליס (מיה וסיקובסקה), כעת בת 19, חוזרת אל העולם המוזר שנכנסה אליו לראשונה כילדה ויוצאת למסע לגילוי ייעודה האמיתי. ארץ הפלאות היא עולם שמעבר לדמיון, שאינו דומה לשום דבר שראיתם. הדמויות חיוצאות הדופן שאתם אוהבים מתעוררות לחיים, עשירות וצבעוניות יותר מאי פעם. ביניהן: הכובען המטורף (ג'וני דפ), המלכה הלבנה (אן האת'וויי), המלכה האדומה (הלנה בונהם קרטר), הארנב הלבן (מייקל שין) ועוד. חוויה קולנועית אדירה. "אליס בארץ הפלאות" היא חגיגה מדהימה לעיניים, לאוזניים וללב, שצופים בכל הגילים יישבו בקסמה.