עקבו אחר המילים שעל המסך ושירו יחד עם מואנה ומאווי באיחוד שלהם ב"Moana 2" בעודם יוצאים למסע חדש ומרגש שמלא בשירים סוחפים כמו "אפשר לקבל צ'י-הו?", "חזרנו" ו"מה יש שם עוד".